استاندار مازندران از تحویل بالگرد اورژانس به استان خبر داد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه تحویل بالگرد اورژانس از شرکت (پنها) پشتیبانی و نوسازی بالگرد‌های ایران با بیان اینکه اورژانس مازندران یکی از اورژانس‌های فعال کشور است که در مسیر کریدور شمال جنوب، و شرق و غرب قرار دارد، گفت: به واسطه پهناور بودن استان، سانحه دو سال قبل بالگرد اورژانس مازندران موجب از بین رفتن بالگرد اورژانس استان شد و ما از بدو ورود به مازندران به این موضوع ورود کردیم و پیگیر عدم وجود بالگرد اورژانس برای استان بودیم.

او افزود: با رایزنی‌های انجام شده با شرکت پن‌ها و شرکت بیمه گر نهایتا شرکت پن‌ها وارد عمل شد و امروز بالگردی از نظر فنی و ساختاری در حد صفر تحویل گرفتیم که بهترین امکانات و تجهیزات روی آن نصب شده است.

حسینی پور با اشاره به همکاری مناسب وزارت دفاع و شرکت پن‌ها، گفت: در طول این دو سال حتی یک روز هم خدمات اورژانس هوایی متوقف نشد، و با اجاره یک فروند بالگرد در طول این دو سال تعداد بیشماری خدمات انجام شد و خوشبختانه ما توانستیم بسیاری از مصدومین مناطق روستایی، و مواصلاتی را با همین بالگرد اجاره‌ای پوشش دهیم.

استاندار مازندران افزود: صمیمانه از همکاری مجموعه وزارت دفاع و شرکت پن‌ها تشکر می‌کنم، امروز اقدام بسیار شایسته‌ای انجام شد. امیدواریم امنیت اورژانس مازندران برای مصدومین را استمرار بخشیم و بتوانیم خدمات آسانتر، روان‌تر و مطمئن تری را ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
واقعا از نظرم جای تعجب میباشد یعنی جان شهرونداینقدر مهم نبوده برای تهیه آن دو سال طول کشیده تصمیم جدی گرفته شود و حتی توان نظارت در دستگاه خود را ندارند
آخرین اخبار