فرمانده سپاه:

هیچ کس جرات جسارت به ملت و سرزمین ایران را ندارد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زمان کنونی هیچ کس جرات جسارت به ملت، سرزمین، دین و فرهنگ ایران را ندارد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در آئین یادواره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در سالن ورزشی پورشریفی تبریز گفت: اقتدار ایران اسلامی میراث ماندگار شهیدان است و آن‌ها به همراه مردم ایران سازندگان تاریخ و تمدن و شکوه ایران هستند.

وی افزود: شهیدان عامل هستی، بقا، حیات و تامین حیات ما و صخره‌های مستحکم هستند که این سرزمین بر پیکره آن‌ها ایستاده است.

وی ادامه داد: خانواده‌های شهدا کوه صبر و استقامت هستند که زیباترین جلوه‌های ایثار را نشان دادند و چشم و چراغ و نورچشم ملت ایران هستند و به واسطه آن‌ها ایران سربلند قوی، پرافتخار، محبوب و معتبر شده است.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: شهیدان ما را به اوج قله افتخار رساندند و در زمان کنونی در هر نقطه از جهان که با سیاستمداران و شخصیت‌ها صحبت می‌شود، با احترام از ایران سخن می‌گویند.

وی با بیان اینکه دشمنان همچنان دنبال این هستند که ملت‌های مسلمان را از حقوق خود محروم کنند، گفت: آن‌ها می‌خواهند همانند فلسطین سرزمین‌های مسلمانان را اشغال کنند، نمونه آن حمله به غزه و بمباران این سرزمین است و بیمارستان‌ها را به میدان جنگ تبدیل کرده و خانه‌ها بمباران می‌کنند، کودک کشی افتخار آنان است و پیروزی خود را در به شهادت رساندن انبوهی از ملت‌ها و کودکان، پیرمردان و پیرزنان می‌دانند.

وی با بیان اینکه اکنون در بین ملت‌های جهان نفرت عمومی از آن‌ها به وجود آمده است، ادامه داد: همه ملت‌ها به میدان حمایت از فلسطین و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی آمده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
خدای یا شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
فعلا رهایی دلال ها ،مفسدین ،حقیقی ها و حقوقی ها جرات جسارت تهی کردن مال و اموال و جیب مردم و مملکت رو کردندو گوی سبقت رو بدون بازدارندگی قضایی و مانعی از همه هم ربودن