مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با شروع فصل سرد سال، همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه‌ها و ادارات برای حفظ جریان پایدار گاز ضروری است.

جهانبخش سلیمیان از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز، شهرداری شهرکرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد و اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم‌نامه شامل همکاری‌های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی در زمینه مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز‌های سرد تأمین گاز پایدار برای بخش خانگی در اولویت است، افزود: از تمامی مشترکین به ویژه دستگاه‌ها و ادارات دولتی در استان تقاضا داریم تا با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی یاری رسان شرکت گاز در این امر باشند.

سلیمیان اضافه کرد: مطابق بخشنامه صرفه جویی، ادارات و ارگان‌های دولتی باید در وقت اداری نسبت به رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد) اقدام کرده و در ساعات غیر اداری و روز‌های تعطیل، سامانه‌های گرمایشی را خاموش کنند.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف و موارد مندرج در دستورالعمل‌ها با جرایم افزایش نرخ و قطع گاز مواجه خواهند شد.

سلیمیان ادامه داد: برنامه‌ریزی در خصوص آموزش و فرهنگ‌سازی روش‌های مصرف بهینه و ایمنی گاز، انتشار پیام‌های هفتگی مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی تهیه شده از سوی شرکت گاز استان در اتوماسیون‌های اداری، استـفاده از ظرفیت‌های کمیته شهروندی در ترویج توسعه مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی در سطح شهر از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار