حجت الاسلام علیزاده گفت: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود در برابر آسیب‌ها و چالش های فضای مجازی باشند.

حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن گفت: فضای مجازی باور‌های غلط را به عنوان ارزش بیان می‌کند و امروز استفاده بیش از اندازه از فضای مجازی مشکلات جدی مانند بلوغ زودرس نوجوانان، استرس و اضطراب برای خانواده‌های ما به وجود آورده است. 

او افزود: فضای مجازی، فضای اصلاح شده‌ای نیست و به راحتی می‌تواند زمینه‌های افول اخلاقی، انحطاط فکری_اجتماعی ایجاد کند و اینکه پدر و مادر مالکیت تلفن همراه و اتاق را به فرزندانشان می‌دهند کار صحیحی نیست، بلکه باید مدیریت شود.

امام جمعه بخش بهمن به حضرت زهرا (س) به عنوان اولین مجاهد جنگ شناختی دشمن اشاره کرد و گفت: جنگ شناختی دشمن که شناخت انسان را مورد هدف قرار میدهد، باعث انحراف مردم پس از پیامبر (ص) شد و حضرت فاطمه زهرا (س) که جنگ شناختی آن‌ها را خوب متوجه شده بود در مقابل آن‌ها ایستاد.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: ایشان با خواندن خطبه فدکیه و تبیین چهره به چهره، جنگ شناختی دشمن را تبیین کرد و اگر روشنگری حضرت زهرا (س) نبود رسالت و ولایت امیرالمومنین (ع) به فراموشی سپرده می‌شد.

علیزاده امام جمعه بخش بهمن بیان کرد: خطبه فدکیه، مراجعت به درب خانه مهاجر و انصار و گریه و ناله‌های حضرت زهرا (س) اقداماتی بود که ایشان در مقابل جنگ شناختی دشمن انجام داد.

او تصریح کرد: حرکت هوشمندانه دیگری که ایشان از خود نشان داد، دفاع از جان امام علی (ع) با آمدن پشت درب خانه و مانع ورود دشمنان به خانه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.