فراخوان تسهیلات برای مالکان اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های گلستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از انتشار فراخوان تسهیلات برای مالکان اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های گلستانی خبر داد.

عادل مصدقی گفت: مالکان ناوگان فعال اتوبوسی و مینی بوسی استان از دوم دی ماه امسال می‌توانند برای تعمیرات ناوگان خود از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بهره‌مند شوند.

او افزود: سایت www.T۱۸.rmto.ir از متقاضیان این تسهیلات از تاریخ دوم دی ماه سال جاری تا ۲ هفته، ثبت نام می‌شود.

مصدقی ادامه داد: در شرایط حاضر نیاز به مراجعه حضوری افراد نبوده و مراحل کار صرفا از طریق سامانه مربوطه صورت می‌گیرد.

به گفته مصدقی، این تسهیلات با نرخ بهره ۱۵.۳ درصد و با عاملیت بانک کارآفرینی امید و با دوره مشارکت، تنفس و بازپرداخت حداکثر ۷ ساله پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت پرداخت این تسهیلات با ناوگان دارای کارت هوشمند فعال و صورت وضعیت‌های اخذ شده دارای کد رهگیری در سال جاری است، ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع اعتباری تخصیص یافته، ناوگان واجد شرایط و دارای توجیه فنی و کارکرد مناسب برای بهره مندی از این تسهیلات بررسی شده و مطابق با ضوابط جاری به کمیته استانی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان جهت انجام مراحل بعدی معرفی خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان یادآورشد: متقاضیان استفاده از تسهیلات لازم است تحقق اشتغال پیش بینی شده و تداوم فعالیت ناوگان را در حمل و نقل جاده‌ای تعهد کنند.

برچسب ها: راهداری ، فراخون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار