معرفی نفرات برتر مسابقات اسکواش یلدا در همدان

رئیس هیات اسکواش استان همدان از معرفی نفرات برتر مسابقات اسکواش یلدا خبر داد. 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هر سال چهار دوره مسابقات به صورت فصلی برگزار می‌شود که شاهد استقبال خوب پسران و دختران رده‌های سنی از مسابقات بودیم.

او گفت: هدف از برگزاری مسابقات افزایش سطح کیفی و مهارتی بازیکنان اشکواش است و افراد منتخب در اولویت اعزام به مسابقات کشوری هستند.

 رئیس هیات اسکواش همدان گفت: یکی از مزیت‌های این رشته ورزشی در همدان جذب کودکان و فعالیت خوب کمیته استعدادیابی در سال‌های اخیر بوده که روز به روز افراد جدیدی جذب می‌شوند و با علاقه و انگیزه به آموزش می‌پردازند. 

ربانی مهر با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش به مناسبت شب یلدا گفت: در بخش دختران کمتر از ۱۳ سال مهیا امیری‌شیخ و مهرانه پشتوار نفر برتر این بخش از مسابقات شدند و در بخش پسران کمتر از ۱۱ سال، آریا عباس‌بیگی و باران بهمن‌پور رتبه اول و دوم و در بخش پسران کمتر از ۱۳ سال، امیرعباس ربانی رتبه اول و دانیال شاهسوند رتبه دوم را کسب کردند.

او گفت: از افراد برتر در روز‌های آینده تقدیر خواهد شد و از فدراسیون نیز برای این افراد مدال‌هایی به همراه لوح تقدیر اعطا می‌شود.


 رئیس هیات اسکواش همدان اولویت هیات اسکواش را توسعه زیرساخت‌ها در کنار استعدادیابی عنوان کرد و گفت: همین موضوع منجر به کسب رتبه سوم کشور توسط هیات اسکواش استان همدان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار