تاکید ایران و عربستان بر افزایش تعاملات دوجانبه

معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران و قائم مقام وزارت امور خارجه عربستان در حاشیه نخستین نشست کمیته مشترک ایران، عربستان و چین در پکن دیدار کردند.

علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان و الخریجی قائم مقام وزارت امور خارجه عربستان سعودی در حاشیه نخستین نشست کمیته مشترک ایران، عربستان و چین عصر روز جمعه ۲۴ آذرماه در پکن دیدار و گفتگو کردند.

دو طرف در این دیدار با مرور روابط دوجانبه و روند پیشرفت همکاری‌ها طی ۹ ماه گذشته، از استمرار رایزنی‌ها در سطوح عالی، کاری و در موضوعات مورد علاقه طرفین استقبال کرده و بر افزایش تعاملات دوجانبه تاکید کردند.

طرفین در این دیدار بر توقف هرچه سریع تر حملات رژیم صهیونیستی به غزه و لزوم کمک رسانی فوری به مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
به به. دست در دست دشمن یمنی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
رابطه با سعودیه خلاف مسیر روشنگری در دوگانه مقاومت و تسلیم نیست؟ آیا سعودی پیروزی مقاومت را خلاف راهبرد ذلتبار خود در منطقه تعریف نمیکند؟ آیا خون سفیر و حجاج ایرانی و جوانان معصوم قطیف و مبارزانی چون ایت ا.. نمر را میتوانید زیرپا بگذارید. تکلیف خیانتهای چهل ساله همراهی با صدام و حمایت از تحریمهای وحشیانه بیگانه بر علیه مردم ایران چه میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
یمن هم که تمام شد. برادران انصار به فکر خودشون باشن زین پس
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۱:۴۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
ایران به عربستان نیازداره
آخرین اخبار