مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از تشکیل ۲۳ پرونده تخلف شب یلدایی در استان خبر داد.

آقای حضرتی با بیان اینکه طرح نظارت بر بازار شب یلدا همزمان با سراسر کشور از ۱۵ آذر شروع شده است و تا پایان این ماه ادامه دارد گفت: این طرح در شهرستان‌ها با مشارکت دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان جهادکشاورزی، صمت، بهداشت و درمان ، دامپزشکی و معاونت غذا و دارو اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در این طرح چهار گروه بازرسی فعالیت می‌کنند و تاکنون ۳۰ مورد بازرسی از بازار انجام شده است و گروه‌های بازرسی در صورت مشاهده تخلف به صورت قانونی با آن برخورد می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم سنتی شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید اقلامی مانند تنقلات، شیرینی، میوه و مواد پروتئینی این طرح بر اساس ابلاغیه سازمان تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود.

آقای حضرتی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تثبیت قیمت، حفظ آرامش بازار، حمایت از مصرف کنندگان و نظارت بر کیفیت و تامین کالای مورد نیاز مردم در استان است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف شامل کم فروشی، گران فروشی، صادر نکردن فاکتور و یا درج نکردن قیمت کالا و رعایت نکردن ضوابط بهداشتی با سامانه اینترنتی ۱۳۵ و یا با تلفن ۱۲۴ موضوع تخلف را به بازرسان تعزیرات حکومتی استان اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.