جاسوس صهیونیست: یحیی سنوار کاریزماتیک، باهوش و نترس است

یکی از جاسوسان رژیم صهیونیستی که پیشتر سنوار را شکنجه کرده بود می‌گوید، رهبر حماس در غزه فردی استوار، تحصیل کرده، کاریزماتیک، باهوش و نترس است.

افسر «د» در خصوص زندگینامه سنوار تأیید کرد که رهبر حماس در غزه فردی استوار، تحصیل کرده، کاریزماتیک، باهوش و نترس است. سنوار به گفته این جاسوس صهیونیستی به قدری شجاع است که افسرانی را که در زندان از او تحقیق می‌کردند تهدید می‌کرد و مکرر به آن‌ها می‌گفت که دنیا بر ضد آن‌ها می‌شود.

براساس گزارش القدس العربی، این مامور شین بت در طول شهادت خود در ضمیمه روزنامه هاآرتص گفت که برای اولین بار در سال ۱۹۸۸، یک سال پس از تشکیل حماس، یحیی سنوار را بازجویی کرده است. وی همچنین می‌گوید که شهید احمد یاسین الگوی معنوی سنوار بود. مامور د تاکید کرد که سنوار در حین بازجویی و شکنجه به شدت رازدار بود.

د گفت که سنوار با سردی و بی تفاوتی، بدون اینکه پلک بر هم بزند، به او درباره نقشش در در نوار غزه گفت. این مامور صهیونیست در ادامه افزود که سنوار در بازجویی‌ها نقطه ضعف نشان نمی‌دادند. بازپرس شین بت در پاسخ به سوال دیگری گفت که سینوار ۳۵ سال پیش در آن دوره زمانی که در زندان بود خود را رهبر می‌دانست. او همچنان با صدای بلند، قدرت و استحکام صحبت می‌کرد و هیچ ترسی از من به عنوان بازپرس نشان نمی‌داد.  

مامور د گفت که هنوز به یاد دارد: «سنوار شخصیتی استثنایی با شایستگی‌ها، درایت و فرهنگش، مردی بسیار متدین، مؤمن و با گفتار و کردارش سازگار بود. او هم نویسنده و روشنفکر است و این یک ناهنجاری است. همه رهبران حماس در سازمان فوق استثنایی هستند، آن‌ها پزشک، مهندس و دانشجو هستند.»

بازپرس صهیونیست ادامه داد: «این را به خاطر دارم و هم اکنون نیز دچار بهت هستم، خوب یادم می‌آید که (سنوار) با چشمان سرخ روبروی من نشسته بود و به من می‌گفت «نقش‌ها عوض می‌شود و دنیا علیه تو خواهد چرخید.» این شگفت انگیز بود که او چقدر اعتماد به نفس دارد، تا جایی که فکر می‌کردم حالش خوب نیست.

برچسب ها: یحیی سنوار ، شین بت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
مسخره ترین و جعلی ترین طرز تهیه خبر:
یکی از جاسوسان رژیم صهیونیستی که پیشتر سنوار را شکنجه کرده بود می‌گوید!
Iran (Islamic Republic of)
مارادو
۱۶:۲۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
درود و سلام خدا بر رزمندگان جبهه های حق علیه باطل درود خدا بر سردار سلیمانی ها ، عماد مغینه ها ، سنوار ها ، یاسین ها ، همدانی ها ، طهرانی مقدم ها ، کاظمی ها ، صیاد ها و هزاران شهید دیگر که لیاقتشان بیشتر از شهادت بود .
آخرین اخبار