فرماندار ویژه کازرون از آغاز به کار هیئت بازرسی انتخابات شهرستان خبر داد و گفت: رئیس و اعضای این هیئت منصوب شدند.

محمد علی بخرد فرماندار ویژه کازرون اظهار کرد: با توجه به اهمیت انتخابات پیش‌رو هیئت بازرسی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان شروع به کار کرده است.

او با بیان اینکه یوسف فروتن معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری طی حکمی به عنوان رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان منصوب شده است، گفت: آقایان سید علی حسینی و مصطفی صانعی نیز به عنوان اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان انتخاب شده‌اند.

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کازرون تصریح کرد: به استناد ماده ۲۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آئین‌نامه مربوط به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیئت‌های بازرسی موظف هستند بر همه فرآیند‌های اجرایی انتخابات و بر حسن جریان انتخابات نظارت، بازرسی و کنترل داشته باشد.

او با بیان اینکه هیئت بازرسی انتخابات، وظیفه نظارت و کنترل جریان انتخابات را برعهده دارد، افزود: برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و در چارچوب قانون با مشارکت حداکثری از اهداف اصلی مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات است و رسالت هیئت بازرسی انتخابات شهرستان نیز نظارت بر فعالیت‌های انتخاباتی در مدار قانون است.

بخرد اضافه کرد: کسب اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات، جمع‌بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح، امانتداری و رعایت اصل بی‌طرفی در فرآیند انتخابات از وظایف مهم هیئت بازرسی انتخابات در شهرستان کازرون است.

فرماندار کازرون گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی داوطلبان، نامزدها، ستاد‌ها و هواداران آن‌ها برابر موارد ذکر شده در قانون و آئین‌نامه‌های اجرایی در حوزه انتخابیه می‌توانند از طریق شماره تماس‌های ۰۹۱۷۱۲۱۳۵۶۹ یوسف فروتن، ‏ ۰۹۱۷۷۲۱۱۸۹۴‏ سید علی حسینی و ۰۹۱۷۱۲۳۹۵۰۸ مصطفی صانعی و یا با مراجعه حضوری به دفتر بازرسی انتخابات مستقر در فرمانداری ویژه شهرستان کازرون موارد تخلف را به هیئت بازرسی شهرستان کازرون منعکس کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار