اعتراض داخلی مانع از ارسال تسلیحات آمریکا به تل‌آویو نشد

آمریکا با وحود اعتراضات بی‌سابقه داخلی، با رژیم صهیونیستی توافق کرد ارسال سلاح برای کشتن مردم غزه همچنان ادامه داشته باشد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند رژیم صهیونیستی و آمریکا توافق کردند در ماه‌های آینده همچنان تسلیحات آمریکایی به اراضی اشغالی ارسال شود.

 شبکه آمریکایی سی ان ان گزارش داد که «دولت بایدن در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تعیین شرط یا توقف کمک‌های نظامی که به اسرائیل ارائه می‌کند، ندارد».

با وجود اظهارات آمریکا مبنی بر اجتناب از هدف قرار دادن غیرنظامیان در غزه، بلومبرگ گزارش داد که پنتاگون کمک‌های نظامی خود به رژیم صهیونیستی، به ویژه موشک‌های هدایت شونده لیزری برای ناوگان جنگنده‌های آپاچی،خودرو‌های نظامی نو، گلوله‌های ۱۵۵ میلی متری، دستگاه‌های دید در شب، مهمات متلاشی کننده سنگر و... را افزایش داده است. 

 این امر با وجود مخالفت فزاینده داخلی آمریکا برای از بین بردن حمایت این کشور از جنگ صهیونیست‌ها علیه غزه، صورت می‌گیرد که شبکه آمریکایی NBC آن را بی سابقه توصیف کرده است.

وب سایت آمریکایی «اکسیوس» پیشتر گزارش داده بود که اختلافات در دانشگاه ها، محل کار، خیابان‌های شهر، در داخل کنگره و کاخ سفید در حال گسترش است که نشان می‌دهد اختلافات عمیق آرامش جامعه آمریکا را برهم می‌زند و این توانایی را دارد سیاست آمریکا را تغییر دهد. 

«اسرائیل» بزرگترین دریافت کننده کمک نظامی آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم است و بر اساس شاخص‌های رسمی آمریکا، مجموع کمک‌های آمریکا به «اسرائیل» در فاصله سال‌های ۱۹۴۶ تا ۲۰۲۳ حدود ۱۵۸.۶ میلیارد دلار بوده است.

به گفته جاش پل، مقام آمریکایی که در ۱۸ اکتبر به دلیل تجاوز به غزه از وزارت امور خارجه استعفا داد، علیرغم کمک‌های نظامی عظیم واشنگتن به اشغالگران، این کمک‌ها امنیت رژیم را تضمین نمی‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
نشان داد که ملت آمریکا فقط برای دکور وتشویق نژاد پرستان سرمایه دار روی زمین هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر امریکا که به مردمشم توجه نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
خدا این بایدن جنایتکار را ب بدترین امراض مبتلا کند ک این همه سلاح برا کشتن کودکان غزه ارسال میکند
آخرین اخبار