کنگره بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق برگزار می شود

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری کنگره بزرگداشت ماموستا ملا عبدالله باشماق در بهمن ماه امسال خبر داد.

عیسی فلاحی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: در جریان سفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان دهگلان و دیدار با اصحاب فرهنگ و رسانه موضوع برگزاری کنگره بزرگداشت  ماموستا ملا عبدالله باشماق مصوب و مقدمات کار از همان زمان آغاز شد.

وی افزود: این کنگره بهمن ماه سال جاری با همکاری فرمانداری شهرستان دهگلان، بخشداری بلبان آباد و چندین نهاد و دستگاه شهرستانی و استانی و با حضور چهره‌های شاخص علمی و فرهنگی استان برگزار می‌شود.

فلاحی ادامه داد: دبیرخانه کنگره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان آغاز به کار نموده و فراخوان آن ضمن انتشار در پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره شهرستان دهگلان، به سراسر استان ارسال خواهد شد.

دکتر حمید معتصمی فرماندار شهرستان دهگلان نیز با اشاره به جایگاه ویژه ماموستا ملا عبدالله باشماق در حوزه علوم دینی و فلسفی، گفت: معرفی چهره‌های شاخص شهرستان و استان در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و دینی یک ضرورت است تا نسل جوان و نوجوان بیش از پیش با اندیشه‌ها و افکار این افراد آشنا شوند.

در این مراسم با حضور جمعی از مسئولان از پوستر این کنگره رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.