سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه شب یلدا خبر داد.

امیرتیمور موسویان گفت: همزمان با فرا رسیدن شب یلدا و افزایش تقاضا برای خرید کالا‌های ویژه این ایام، آجیل و خشکبار-انواع میوه و شیرینی‌های پرمصرف و مرسوم، طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه شب یلدا در استان اجرا می‌شود.

موسویان افزود: مراقبت و پایش مستمر بازار و نظارت بر عملکرد واحد‌های تولید، توزیع و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی، با هماهنگی اتاق‌ اصناف و بازرسان و انجام گشت های مشترک در حال انجام است.

سرپرست اداره کل صمت استان با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه یلدای سال ۱۴۰۲ بیان کرد: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام یلدا از ۲۱ آذر و تا ۳۰ آذر به‌مدت ۱۰ روز هم‌زمان با سراسر کشور در استان نیز در حال اجرا است.
وی ادامه داد: در این طرح بر فروش‌های فوق‌العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز نظارت می‌ شود.

موسویان از شهروندان خواست برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ایجاد محیطی نا ایمن برای متخلفان اقتصادی، هر گونه تخلف و شکایت صنفی، از قبیل درج نکردن قیمت، گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، تقلب و صادر نکردن صورتحساب را از طریق سامانه ارتباطی یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ و یا به‌صورت اینترنتی و حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یا ادارات شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات و گزارش‌های هم استانی‌ها رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.