اعترافات تکان دهنده یک سرباز اسرائیلی

یک سرباز رژیم صهیونیستی که از غزه فرار کرده، لب به اعترافات تکان دهنده‌ای گشوده است.

یک سرباز رژیم صهیونیستی گفت: رسانه‌ها درباره پیروزی ارتش اسرائیل در غزه دروغ می‌گویند. حقیقت را در تابوت‌های سربازان اسرائیلی بیابید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
فرقه صَهیون که از قرن 18 میلادی شکل گرفت ( تقریباً دو قرن پیش همتراز با انقلاب فرانسه) در حقیقت عیار بالاتری از اندیشه انحرافی چند هزار سال پیش تبار عبرانی! که بعدها به قوم بنی اسرائیل معروف شد است! این قوم را که بیشتر از قبیله یهودا ( که به خدای یکتا، یهوه اعتقاد داشتن ولی از هر لحاظ منحرف بودن! مثل وهابیت که به خدای وهاب و بخشنده اعتقاد دارند ولی کلاً منحرف هستند) تشکیل می شدن را بعدها حضرت موسی کلیم الله با آوردن کتاب مقدس تورات و 10 فرمان معروف ( که نباید دروغ بگویند و قتل انجام دهند و تجاوز و زنا کنند و...) تلاش کرد به راه راست هدایت کند ولی هر سری بهانه و ایراد می آوردند ( ایراد بنی اسرائیلی!) برای همین قوم یهود با دین یهودیت زمین تا آسمان فرق دارد!
United States of America
Saeid
۰۸:۵۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
واقعا صحت داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
در این عالم تنها عــلوم که (فیزیک/شیمی/ریاضیات/زیست و..........) با توسل به فرمول و محاسبه و قاعده و قانون و..می توان به صحت و سقم آن پی برد :) وگرنه در طول تاریخ بشریت تا ابد سیاست و اعتقادات ماورائی! دو مقوله بودن که هیچ قاعده و فرمولی ندارند که بتوان بر آن اشراف داشت! اگر سیاست فرمول داشت بدیهی است دست همه سیاستمداران رو می شد:) و البته تمام جنگهای عالم هم با تکیه بر این دو مجوز کشتار و غارت و تجاوز و ویرانی و ... را صــــــــادر کرده و متاسفانه صادر میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
?????
آخرین اخبار