قالیباف گفت: به غربیان یادآوری می‌کنم افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوسته و حمایت‌های شما نمی‌تواند این رژیم را نجات دهد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در در نطق پیش از دستور صحن علنی امروز گفت: استمرار جنایات ضد انسانی رژیم صهیونیستی کودک‌کش علیه مردم بی‌گناه غزه را محکوم می‌کنم و به جبهه غرب به رهبری آمریکا  که با تمام ظرفیت رسانه‌ای، مالی، نظامی و دیپلماتیک به پشتیبانی از این جنایات ادامه می‌دهد یادآوری کنم باید تجربه این روز‌ها به شما ثابت کرده باشد که افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوسته است و همه حمایت‌های شما نخواهد نتوانست این رژیم را از باتلاقی که در آن گرفتار شده است نجات دهد.

وی افزود: تاکید می‌کنم ادامه این منش ضد انسانی رسوایی فراگیر جهانی برای شما رقم خواهد زد به گونه‌ای که که حتی نزد ملت‌های خود بی‌آبرو خواهید شد همچنین به حاکمان و روسای کشور‌های اسلامی و عربی یادآوری می‌کنم شما در پیشگاه ملت‌های مسلمان در آزمون تاریخی قرار دارید باید بدون شعار‌های تو خالی با اقدامات عملی وظیفه دینی، انسانی و ملی خود را انجام دهید متاسفانه باید تصریح کنم تا کنون در این آزمون سربلند بیرون نیامدید امیدوارم در روز‌های پیش رو با اقدامات موثر، گذشته را جبران کنید.

قالیباف با بیان اینکه جنایت‌های تروریستی حمله به مقر انتظامی در شهرستان راسک و شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان غیور فراجا موجب تأثر فراوان شد، یادآور شد: اینجانب این حادثه را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهی محترم انتظامی، فرماندهان و کارکنان جان بر کف فراجا، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و خانواده‌های معزز آن شهیدان والامقام تسلیت و تعزیت می‌گویم.

رئیس قوه مقننه بیان کرد: علاوه بر آن که لازم است نیرو‌های امنیتی و انتظامی به فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شررات اقدام کنند و مسببین این حادثه از عاملین و آمرین را به مجازات برسانند، ضروری است اقدامات لازم جهت تجهیز پاسگاه‌های مرزی و جلوگیری از تکرار این گونه جنایت‌ها صورت پذیرد.

قالیباف عنوان کرد: کمیسیون امنیت ملی ضمن رسیدگی به نحوه شناسایی و مجازات مسببین این جنایت، گزارشی از امکانات و تجهیزات لازم جهت تقویت امکانات دفاعی مقر‌های انتظامی مرزی را ارائه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
تجربه نشان داده هر زمان به یک موضوع بیش از اندازه اب تاب دادن هدف گمراه کردن افکار عمومی از یک موضوع بزرگتر است،
Iran (Islamic Republic of)
s
۰۹:۵۰ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
به امید نابودی رژیم صهیونیسمی
آخرین اخبار