دوره آموزشی مرکز عملیات امنیت در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان

با هدف ارتقا دانش تخصصی در حوزه امنیت سایبری، دوره آموزشی مرکز عملیات امنیت در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان برگزار شد.

رئیس مرکز آپا (آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد) استان کرمان مستقر در دانشگاه گفت: اهمیت حوزه سایبری و حساسیت‌های این حوزه بر کسی پوشیده نیست و تهدیدات دنیای امروز بیشتر در این حوزه است و بسیار لازم است که متخصصان این حوزه برای تهدیدات فضای سایبری برنامه ریزی و سلسله اقدامات موثر و لازم را داشته باشند
 

فرهاد راهداری با بیان اینکه مدیران استان کرمان لازم است امنیت سایبری را جدی بگیرند افزود: مرکز آپا آماده همکاری جهت ارائه مشاورره و آموزش‌های مورد نیاز است.

به گفته وی در دوره یکروزه مرکز عملیات امنیت بیش از ۴۰ نفر از مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی غیرزیرساختی شرکت کردند.

این کارگاه روز سه شنبه ۲۸ آذرماه با تدریس دکتر مریم بختیاری در مرکز همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار شد .

مرکز تخصصی آپا کرمان با هدف بهبود امنیت شبکه و مقابله با نفوذ، تامین امنیت سامانه‌های نرم افزاری، تربیت نیرو‌های متخصص در زمینه امنیت سایبری و آموزش موسسات دولتی و خصوصی در سال ۱۳۹۶ در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان راه اندازی شده و تنها مرکر آپا در استان است.

برچسب ها: سایبری ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار