رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد. 

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری حاوی ۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق در آب‌های خليج فارس خبر داد. 

وی گفت: به دستور مقام قضایی، مأموران مرزبانانی استان هرمزگان در شهرستان های بندرعباس و میناب، پس از کسب خبری مبنی بر فعاليت قاچاقچيان سوخت در این دو شهرستان، بلافاصله با اعزام گشت های دريایی به محل های مورد نظر، عمليات هایی را برای مقابله با قاچاقچیان طراحی و اجرا نمودند. 

قهرمانی در ادامه افزود: خوشبختانه با اجرای این عملیات های موفق، مأموران مرزبانانی پس از گشت زنی در مناطق مورد نظر، موفق به توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری متعلق به قاچاقچیان شدند.

 رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در نتیجه اقدامات مأموران در مجموع ۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل به ارزش ۴۱ميليارد و ۴۰۰ميليون ريال کشف و ضبط شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به دستگيري ۴ متهم در این رابطه، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان به هيچ وجه اجازه نخواهد داد، عده‌ای سودجو با تاراج سرمایه های ملی، منافع کشور را به خطر بيندازند و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان در زمین و دریا مقابله خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.