رئیس ستاد مرکزی دهه فجر:

باید دستاورد‌های انقلاب را به‌درستی برای مردم تبیین کنیم

قنبری گفت: ۱۰ روز دهه فجر نقطه مهمی برای کشور است و دولت حتما باید پای کار باشد.

جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با موضوع اعلام راهبردها، خط مشی‌ها و محور‌های کلان و برنامه‌ای ناظر بر مراسم سال جاری با حضور  حشمت الله قنبری رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب، اعضا و برخی روسای دستگاه‌های عضو این ستاد تشکیل شد.

حشمت الله قنبری رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب گفت: انقلاب اسلامی نقطه عطف در تاریخ معاصر جهان بود و خیلی از حقایق انقلاب اسلامی از اسرار بوده است. این انقلاب مقابل نظام سلطه بود و فکر نمی‌کردند که یک مجمع شیعه بتواند منشأ یک تحول بنیادین شود.

 قنبری ادامه داد: دستاورد‌های انقلاب از همان روز اول پیوسته در حال افزایش است. ما باید دستاورد‌های انقلاب را به درستی عرضه کنیم و باید آنها را ارائه کنیم نه این که گزارش کار بدهیم. ما باید دستاورد‌های انقلاب را به درستی برای مردم تبیین کنیم. دستاوردهای انقلاب آن است که مردم سه مطالبه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را خواستند و یک نفر را نمی‌توان پیدا کرد که بگوید انقلاب این ۳ مطالبه را به مردم ایران نداده است.

وی ادامه داد: امروز ایران یک کشور معمولی نیست و برای تمام نظام سلطه رای و نظرات ایران به شدت تاثیرگذار است. در صنایع دفاعی دنیا را حیرت زده کردیم و البته در بعضی جا‌ها نیز نقض‌هایی وجود دارد. ما باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم، دهه فجر برای ما یک ظرفیت مهم است و مانند یک حج باید باشد.

قنبری ادامه داد:  ۱۰ روز دهه فجر نقطه مهمی برای کشور است و دولت حتما باید پای کار باشد. امسال جشن انقلاب در آستانه اعیاد شعبانیه و مقدمه‌ای برای جشن‌های دیگر است  و این‌ها باید باعث  شود که یک نشاط ملی همه جانبه را ایجاد کنیم و یک برنامه دقیق داشته باشیم.

قنبری با بیان اینکه ۲۲ بهمن بسیار مهم است خصوصا در تهران و پس از آن در مراکز استان‌ها و باید اهمیت این روز را کامل درک کنیم و برای سایرین تبیین کنیم، افزود: کمیته ها حداکثر تا دوشنبه آینده فرصت دارند تا شعار محوری دهه فجر را پیشنهاد دهند تا با فکری دقیق این شعار را انتخاب کنیم.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست متن حکم انتصاب حشمت الله قنبری به سمت ریاست ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی که از سوی حجت الاسلام محمد حسین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ابلاغ شده بود، قرائت شد.

همچنین روسای شورای هماهنگی استان ها  به صورت تصویری در جلسه شرکت داشتند.

این جلسات به صورت مستمر از دو هفته آینده در روزهای دوشنبه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
انقلاب دست آوردهای بسیاری داره.
آخرین اخبار