رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با حمایت‌های تمام‌عیار از اقدامات نظامی اسرائیل در غزه اعلام کرد به دنبال تشکیل کشور فلسطین با تضمین امنیت تل‌آویو است.

رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با حمایت‌های تمام‌عیار از اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه و تلاش برای توجیه تلفات گسترده غیرنظامیان، خواستار تمایز قائل شدن رژیم صهیونیستی میان مبارزان حماس و غیرنظامیان فلسطینی شد.

درحالیکه تعداد کشته‌شدگان حملات رژیم صهیونیستی در غزه از ۷ اکتبر به ۲۰۰۰۰ نفر رسیده است؛ بایدن که با «صهیونیست» نامیدن خود به حمایت تمام‌عیار از عملیات رژیم صهیونیستی علیه غزه ادامه داده، حالا می‌گوید رژیم صهیونیستی باید میان حماس و غیرنظامیان فلسطینی تمایز قائل شود و از تل‌آویو خواست تلاش کند تلفات غیرنظامیان را کاهش دهد.

به گزارش تایمز اسرائیل، او در ادامه گفت: «ما درباره آینده سیاسی ملت فلسطین و راهکار دو دولتی با تضمینی برای امنیت اسراییل که به واسطه آن، از صلح و روابط عادی با همسایگان عرب خود بهره‌مند شود، با شرکای اسراییلی و عرب خود در حال مذاکره هستیم.»

بایدن هم‌چنین مدعی شد که یکی از دلایل عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی این بود که من از نزدیک با سعودی‌ها روی به رسمیت شناختن اسرائیل کار می‌کردم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
اگر اسراعیل تا چند سال أینده وجود داشت ، بیایید دو تا کشور تشکیل بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
این یک پیر جنایتکار ضد بشر میباشد که تمامی قوانین بین المللی با دوستان دیوانه اش زیر پا گذاشته وهیچ احترامی به ملتها وحتی ملت خودش قائل نبوده ونیست واگر سازمان ملل واقعی باشد باید این سیاسیون ضد بشر را تنبیه وحق وتو واظهار نظر مخصوصا حقوق بشری ومحیط زیستی را به تعلیق تا پس از پیگیری با مستندات برایشان حکم صادر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
غلط کردی دروغ گوی تروریست جنابت پیشه
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۵:۲۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : چرا شما آمریکایی‌های متجاوز جنایتکار اشغالگر در چند قرن قبل نگذاشتید سرخپوستان در کشور خودشان که همین ایالات متحده آمریکا کنونی هست بمانند و کشوری مستقل در کنار شما آمریکایی‌های سفید پوستان نژادپرستان وحشی داشته باشند حالا می خواهید از کیسه خلیفه ببخشید کشور فلسطینیان رو نصف بیشترش رو به قوم اسرائیل یهودی صهیونیستی و خوب می دانید که در یک اقلیم دو پادشاه نگنجد و شما آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هر کجا حضور دارید صلح آرامش دوستی از میان می رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
دلیل اینکه جهان مسئله ساده ای را مثل منطقی و عقلانی نبودن تشکیل دو کشور فلسطینی و اسرائیلی را نمی فهمد براستی چیست!؟ خود صهیونیستها متوجه این قضیه هستند که عملیاتی کردن چنین چیزی! غیرممکن است. از یک طرف فلسطینی که 75 سال عذاب کشیده و عزیزانش را از دست داده هیچگاه امضاء اش پای قراردادی با قاتل خونخوار حرامی و اشغالگر نخواهد نشست! و از طرفی هم صهیون براش قابل تحمل نیست که بر خلاف فرقه نجس صهیون از اسرائیل بزرگ چشم پوشی کند هنوز فلسطین کشور نشده پدر نداشته صهیون را درآورده وای بحال اینکه تبدیل به کشور شود برای همین تنها راه، رفراندوم است برای تشکیل تنها یک کشور! اگر اکثریت گفتن اسم کشور فلان باشد دیگه حرفی نیست و یا نوع حکومت فلان باشد! و یا دین و زبان رسمی فلان باشد و یا ...دیگر نباید حرف و حدیثی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
بایدن انسان نما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
میگن بایدن خیلی وقت خداحافظی کرده !
آخرین اخبار