معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: خیران نیک‌اندیش استان امسال ۳۱۰ زندانی مالی و جرایم غیرعمد را آزاد کرده و آنان را به آغوش گرم خانواده خود بازگرداندند.

جمشید مرادخانی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی با بیان اینکه  خیران نیکوکار استان امسال ۳۱۰ زندانی مالی و جرایم غیرعمد را آزاد کردند، گفت: این زندانی‌های واجد شرایط با بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بدهی با کمک خیران، بخشش شاکیان و همچنین همراهی ستاد دیه به جمع خانواده خود بازگشتند.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ جشن گلریزان در آذربایجان‌غربی برای حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شده و در آن‌ها ۳۴۰ میلیارد ریال جمع آوری شده است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۴۵۰ زندانی جرایم غیرعمد استان منتظر کمک‌های خیران برای جلب رضایت شاکیان و رهایی از بند زندان هستند.

مرادخانی درخصوص عمده دلایل زندانی شدن افراد در حوزه جرایم غیرعمد گفت: مهریه، بدهکاری بانکی، چک برگشتی و بروز مشکل مالی به علت نوسان بازار دلایل عمده در این بخش به شمار می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.