ضرورت اشراف بازرسان انتخابات به قانون

رئیس هیأت بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: باید بازرسان انتخابات به قوانین انتخاباتی اشراف کامل داشته باشند.

عباس زاده رئیس هیأت بازرسی انتخابات خراسان جنوبی در جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور، گفت: انتخابات خیلی مهم است و شأن انتخابات در حوزه بین المللی و ملی بالاست و نباید درگیر حواشی باشیم.

او با بیان اینکه بازرسان انتخابات باید اشرافیت کامل و کافی به قوانین انتخابات داشته باشند، افزود: باید تلاش کنیم با محور قرار دادن قانون، انتخاباتی سالم، قانونی و با مشارکت گسترده مردم در استان برگزار کنیم.

به گفته عباس زاده کمیته‌های آموزش، فناوری اطلاعات و آمار، کمیته پشتیبانی، کمیته ارزیابی عملکرد، کمیته پاسخگویی به شکایات، کمیته اطلاعات و اخبار و کمیته بازرسان ویژه زیر مجموعه هیأت بازرسی انتخابات فعالیت دارند.


بیشتر بخوانید


رئیس هیأت بازرسی انتخابات خراسان جنوبی کنترل و بازرسی جریان انتخابات، حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی از سوی عوامل اجرایی را از مهمترین وظایف هیأت بازرسی انتخابات عنوان کرد و گفت: اعضای هیأت بازرسی انتخابات، قانون را مطالعه کنند.

هیأت بازرسی انتخابات شامل پنج عضو با ترکیب رئیس، یک دبیر و سه عضو است که این هیأت با ریاست عباس زاده رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تشکیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.