آزادگان ساری و خراط عباس آباد قهرمان فوتسال نونهالان و نوجوانان مازندران

لیگ برتر فوتسال نونهالان و نوجوانان مازندران با قهرمانی تیم‌های آزادگان ساری و خراط عباس آباد به پایان رسید.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال نونهالان مازندران با حضور ۱۳ تیم در دو گروه شرق و غرب برگزار شد که در پایان تیم‌های آزادگان ساری، ماشلک نوشهر و سما چالوس به مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها دست پیدا کردند.

همچنین در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال نوجوانان مازندران نیز که با حضور ۱۲ تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد.

در فینال این مسابقات تیم خراط عباس آباد با نتیجه ۵ بر صفر از سد تکنیک میاندورود گذشت و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

روز پایانی این مسابقات با حضور رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال استان مازندران و دیگر مسئولان در سالن ورزشی شهدای شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

امیرحسین ملکی رئیس کمیته فوتسال هیات فوتبال مازندران در حاشیه روز پایانی لیگ برتر فوتسال نونهالان و نوجوانان استان، گفت: خوشبختانه این ۲ لیگ با استقبال خوبی روبرو شد و تیم‌ها از سراسر استان در این رقابت‌ها شرکت کردند که این پراکندگی حضور تیم‌ها نکته مثبتی در فوتسال مازندران خواهد بود.

او در ادامه با اشاره به تعدد مسابقات در کمیته فوتسال استان مازندران ،افزود: من و همکارانم در کمیته فوتسال هیات فوتبال مازندران با حمایت‌های دکتر درزی خلردی تا به حال مسابقات خوبی را در سطح استان برنامه ریزی و اجرایی کرده ایم که این مهم قطعا در ادامه هم افزایش پیدا خواهد کرد.

متولی فوتسال استان مازندران در ادامه گفت: به زودی مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان و امید استان برگزار خواهد شد و پس از آن رقابت‌های بزرگسالان را آغاز خواهیم کرد.

امیرحسین ملکی در پایان افزود: قطعا این حجم از مسابقات و عملکرد کاری نبوده که من و همکارانم در کمیته فوتسال استان انجام داده باشیم و این نشان از همکاری همه کمیته‌های شهرستانی، مربیان، باشگاه‌ها و روسای هیات‌های شهرستانی دارد و موضوع قوت قلبی برایمان خواهد بود تا این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار