مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام خبر داد

حذف نقاط حادثه خیز محور دهلران-مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از حذف نقاط حادثه خیز محور دهلران-مهران توسط راهداری خبر داد.

سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: نزدیک به ۴۹۰ کیلومتر روکش آسفالت در راه‌های حوزه استان به صورت عادلانه انجام شده که در حال افزایش نیز است.

وی بیان کرد: کار راهداری نگهداری راه‌ها و روکش آسفالت است، ولی مشکلی که در حوزه جنوب استان وجود دارد به خصوص محور مهران به دهلران که دارای چندین نقطه پرتصادف است.

چشمه خاور عنوان کرد: یکی از نقاط حادثه خیز در این محور چندین پیچ پیاپی به اسم سنگر نادر دارد که پیمانکار آن اکنون با ۵۷ میلیارد تومان مشغول به کار است.

وی بیان داشت: در این مسیر تعدادی نقطه پرتصادف توسط راه و شهرسازی و ۲ نقطه نیز به شکل امانی توسط راهداری در حال انجام است.

مدیرکل راهداری ایلام تصریح کرد: نزدیک ۶۰ کیلومتر از محور دهلران-مهران در محدوده زعفرانیه جاده کم است که اکنون تعریض آن از سمت دهلران به طول ۱۵ کیلومتر آغاز شده است.

چشمه خاور اظهار کرد: در نظر داریم ظرف ۲ سال آینده این محور و این ۶۰ کیلومتر را از راه فرعی به یک راه اصلی درجه یک توسط راهداری تبدیل شود.

مدیرکل راهداری ایلام عنوان کرد: به موازات شرکت ساخت و توسعه راه‌ها و همچنین راه و شهرسازی کار چهارخطه کردن محور را دنبال می‌کنند، ولی آنچه که راهداری وظیفه دارد ارتقای سطح ایمنی این راه است که بدون فوت وقت انجام خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.