مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به ۲۱ هزار و ۵۲۷ واحد مسکن شهری و روستایی در طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

محمودی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی به طرح های نهضت ملی مسکن در استان گفت: در طرح های نهضت ملی مسکن بیش از ۳۴۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا و بیش از ۶ هزار انشعاب در استان نصب شده است.

او با اشاره به هزینه ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی گازرسانی به طرح های نهضت ملی مسکن در سطح شهر‌های استان افزود: برای گازرسانی به ۲۴ سایت مسکن در سطح شهر‌های استان، بیش از ۱۶۱ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و ۲ ایستگاه تقلیل فشار اجرا و بیش از ۲ هزار انشعاب نصب شده است.

محمودی همچنین به هزینه یک میلیارد ریالی گازرسانی به طرح های روستایی نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و ادامه داد: برای گازرسانی به حدود ۷ هزار و ۹۹۰ واحد مسکن محرومان در سطح ۷۱۰ روستای استان، بیش از ۱۸۰ کیلومتر شبکه تغذیه توزیع اجرا و بیش از ۴ هزار انشعاب نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی عنوان کرد: گازرسانی به حدود ۲۱ هزار و ۵۲۷ واحد مسکونی شهری و روستایی در سطح ۷۱۰ روستا و ۲۴ سایت نهضت ملی مسکن شهرستان‌ها با هزینه ۴ هزار میلیارد انجام شده است.

برچسب ها: گازرسانی ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار