سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام حدود ۲۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شرایط نامساعد جوی در محور‌های استان طی ۴۸ ساعت گذشته، گفت : در این مدت ۴۴ ساعت بارش باران و هفت ساعت بارش برف در محور‌های مختلف استان داشتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در همه محور‌های استان برقرار است، اظهار کرد: هم اکنون در اکثر محور‌های سطح استان بارندگی گزارش شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۱۹۶ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های استان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: در این مدت ۲۵ مورد ریزش نیز داشتیم که کار ریزش برداری انجام شده است. عمده این ریزش‌ها نیز در منطقه اورامانات خصوصا جوانرود و روانسر بوده است.

کهریزی با بیان اینکه ۴۳ تن شن و نمک نیز برای تسهیل تردد در محور‌های استان مصرف شده، خاطرنشان کرد: ۴۷ نفر نیرو و ۲۴ دستگاه ماشین آلات در این مدت پای کار بودند.

وی با اشاره به تداوم بارش در محور‌های مختلف استان، به افراد توصیه کرد از تردد غیرضروری در مسیر‌ها خودداری کرده و در صورت لزوم حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن تجهیزات خودرو از جمله مه شکن، برف پاکن، سیستم گرمایشی و... مطمئن شوند.

به گفته این مسئول، آماده باش نیرو‌های راهداری و راهدارخانه‌های استان تا پایان بارش‌ها ادامه خواهد داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.