نماینده مردم اردکان درمجلس شورای اسلامی گفت: مسائل و مشکلات مردم از طریق مسئولان استانی و کشوری با جدیت دنبال می‌کنیم تا شاهد رفع برخی مشکلات باشیم.

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان درمجلس شورای اسلامی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد به مسائل و مشکلات اردکان پرداخت و گفت: بحث آلودگی هوا در کشور، استان یزد و خصوصا در این شهرستان به یک معضل بزرگ تبدیل و باعث نگرانی‌های فراوانی شده است.
او افزود: حتی تحقیقی در دانشگاه تهران در خصوص آلایندگی محور یزد – اردکان در حال بررسی است، هنوز نتیجه‌ای از آن منتشر نشده، مردم باید بدانند که چه اتفاقی دارد می‌افتد، منشا آلودگی را به مردم بگویید تا راهکار‌ها ارائه شود، هرچند اکثر مردم معتقدند که آلایندگی از آن صنعت است.
نماینده مردم اردکان با اشاره به اینکه اکثر صنایع در محور عقدا و اردکان است تصریح کرد: به مدت ۲ الی 3 سال است که احداث شهرک صنعتی شماره ۲ اردکان در دستور کار است و اکثر مدیران این صنایع نیز اعلام کرده اند که حاضریم با زمان بندی خاص به این شهرک منتقل و مستقر شویم.
نماینده مردم اردکان درخواست کرد، دولت این شهرک را احداث نماید تا سرمایه گذاری رخ دهد، باید تدبیری اندیشید تا تصمیم جدی گرفته شود. 
دشتی اردکانی یادآور شد: ناگزیریم این محور را از صنایع آلاینده دورنماییم برای بهبود آن باید برنامه ریزی کرد اگر این کار رخ دهد، مطمئن باشید یکی از معضلات استان حل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.