صدور موافقت اصولی احداث هتل پنج ستاره در اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل از صدور موافقت اصولی برای احداث یک هتل پنج ستاره در مرکز این استان خبر داد.

نگار سریع‌الاطلاق گفت: در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری موافقت اصولی احداث یک هتل پنج ستاره صادر شد و این هتل با هشت هزار و ۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث خواهد شد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل افزود: پیش‌بینی می‌شود این هتل زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم کند.

به گفته او، در این جلسه، همچنین مشکلات طرح گردشگری محیط و پارک طبیعت گردشگری عشایر واقع در منطقه کپز مشگین‌شهر، با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی بررسی و برای رفع مشکلات این طرح تصمیماتی اتخاذ شد.

سریع‌الاطلاق در خصوص سایر پرونده‌های بررسی شده در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری اظهار کرد: بررسی نقشه معماری هتل سه ستاره در سرعین و نقشه معماری متل در جاده ارجستان که توسط مشاوران این پروژه‌ها ارائه شد، از دیگر پرونده‌های طرح شده در این جلسه بود.

اوایل آذرماه امسال در جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان اردبیل اجرای ۹ طرح گردشگری در شهرستان‌های اردبیل، نمین، مشگین‌شهر، خلخال و سرعین مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.