استاندار سمنان:

مدیران بر مطالبات عمومی تمرکز ویژه داشته باشند

هاشمی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی بر تحقق مطالبات عمومی به منظور افزایش رضایتمندی در جامعه توجه ویژه داشته باشند.

هاشمی استاندار سمنان در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر  گفت: ایجاد رضایتمندی برای مردم و توجه به مطالبات عمومی همواره مورد تاکید است و ضرورت دارد تا مدیران استان در تمام ایام و به ویژه دهه مبارک فجر نسبت به این مقوله مهم اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بزرگداشت دهه فجر، افزود: با توجه به مردمی بودن انقلاب و همچنین تاکید دولت سیزدهم مبنی بر مردمی بودن امور، لازم است تا برنامه های دهه فجر ۱۴۰۲ با محوریت و نقش‌آفرینی مستقیم مردم پیش‌بینی شود.

وی بیان کرد که ایجاد ستادهای مردمی دهه فجر در خیابانهای اصلی شهرهای استان و ایجاد شور و نشاط در راستای اعتماد و امیدافزایی و مشارکت مردم امری لازم و ضروری است.

استاندار سمنان بر حضور مسئولان در نمازهای جماعت مساجد استان و دیدارهای چهره به چهره با اقشار مختلف مردم در ایام الله دهه مبارک فجر تاکید و خاطرنشان کرد: توجه به انتظارات و درخواست های جامعه کارمندی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد و توصیه می شود تا مدیران دستگاه‌های اجرایی نشست هایی با کارکنان و پرسنل برگزار کنند.

وی به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم‌ مشارکت قوی و حداکثری مردم در انتخابات اسفند امسال اشاره و اضافه کرد: این مساله نشاندهنده اهمیت و حساسیت این دوره از انتخابات است، تمام اقشار و چهره های معتمد مردم و صاحب نظران به منظور تبیین و جلب مشارکت مردم در عرصه انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.