عاملان درگیری با شهروندان در بلوار هاشمیه مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: چهار نفر از عاملان ایجاد درگیری و راهبندان برای خودرو‌های عبوری شهروندان در بولوار هاشمیه این کلانشهر دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر ایجاد درگیری و راهبندان توسط سرنشینان ۲ دستگاه سواری سمند و پراید برای خودرو‌های عبوری در بولوار هاشمیه مشهد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری شهید نجفی مشهد با اقدامات تخصصی و کار اطلاعاتی چهار نفر از عاملان این ماجرا که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشته را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان افزود: در تحقیقات از متهمان مشخص شد علت این ماجرا سانحه برخورد جزئی ٢ خودرو بوده که سرنشینان آن پس از مشاجره لفظی با یکدیگر درگیر شده و یکی از آن‌ها مصدوم شده بود.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان که بین ۱۸ تا ۲۷ سال سن دارند در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر نزاع دسته جمعی و ایجاد مزاحمت برای خودرو‌های عبوری اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی افزود: خودرو‌های این افراد توقیف شد و چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند با برخورد قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد.

در پی انتشار کلیپی چند روز قبل در فضای مجازی و گزارش درگیری چند جوان در بلوار هاشمیه مشهد پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

طبق بررسی‌های پلیس، این درگیری ۲۷ آذر ماه گذشته رخ داده بود و شاکی پرونده با مراجعه به کلانتری «نجفی» شکایتی مبنی بر درگیری و ایراد خسارت بر خودرو را مطرح کرده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.