سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان طی روز‌های آینده، گفت : با کاهش تراکم ابر‌ها سامانه بارشی بتدریج از کرمانشاه خارج می‌شود.

محمدعلی زورآوند سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه گفت : هوای استان کرمانشاه امروز نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران بود که بتدریج از تراکم ابر‌ها کاسته، بارندگی قطع می‌شود.

وی افزود: طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا (سه شنبه) کاهش تدریجی دمای هوا، شرایط را برای تشکیل مه بخصوص در مناطق سرد و معتدل، فراهم می‌کند.

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه به دنبال این وضعیت از ظهر فردا تا روز چهارشنبه پدیده قابل توجهی برای استان پیش بینی نمی‌شود.

زورآوند بیان کرد: در روز‌های پنجشنبه و جمعه عبور موجی کم رطوبت علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است بارش‌های موقت و پراکنده‌ای نیز به ویژه برای نیمه جنوبی استان کرمانشاه در پی داشته باشد و همچنین متوسط دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته به آرامی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به میزبان بارش‌های ۲۴ ساعت اخیر در استان کرمانشاه تصریح کرد: پاوه با ۳۵.۶ میلیمتر، سرپل ذهاب با ۳۴.۶ میلیمتر، روانسر با ۳۱.۷ میلیمتر، گواور با ۳۲.۶ میلیمتر و کرند غرب با ۳۴ میلیمتر و قصرشیرین با ۳۰.۲ میلیمتر پربارش‌ترین نقاط استان کرمانشاه بوده‌اند.

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه بارشی اخیر در مجموع تا به امروز به صورت میانگین ۲۵ میلیمتر داشته است که پاوه با ۷۹.۶ میلیمتر، روانسر با ۵۱.۴ میلیمتر، کرند غرب و گواور با ۵۰.۴ میلیمتر بیشترین بارش‌ها را داشته‌اند .

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.