تظاهرات شهرک‌نشینان شمالی در اراضی اشغالی

درپی حملات حزب‌الله به پایگاه‌های صهیونیستی در شهرک‌های شمالی رژیم صهیونیستی، شهرک‌نشینان در اعتراض به وضعیت امنیتی تظاهرات کردند.

صد‌ها شهرک نشین از شمال فلسطین اشغالی در اعتراض به وخامت اوضاع امنیتی در امتداد مرز با لبنان تظاهرات کردند. شهرک‌های شمالی اراضی اشغالی از ترس موشک‌های حزب الله شاهد تخلیه کامل هستند.

به گزارش المیادین، خبرنگار کانال ۱۲ اسرائیل گزارش داد که جاده‌های شمال از ترس موشک‌های حزب الله همیشه بسته است و شمال در حال فروپاشی است و روال آنجا پیچیده‌تر شده و سران مقامات آنجا از این وضعیت به شدت عصبانی هستند.

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی با توجه به وضعیت امنیتی، در میان هشدار‌ها درباره پرتاب موشک‌های ضد زره از لبنان، تعدادی از شهرک‌های شمالی تا اطلاع ثانوی بر روی ورود شهرک نشینان بسته شد.

این در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان حزب‌الله در حمایت از غزه و در پاسخ به حملات مداوم اشغالگران به روستا‌های لبنان، به عملیات خود علیه مواضع اشغالگران رژیم صهیونیستی و اشغالگران در امتداد مرز‌های اشغالی لبنان و فلسطین ادامه می‌دهد.

گیورا زالتز، رئیس شورای عالی منطقه‌ای گالیله، از مدیریت تنش‌ها در جبهه شمالی در مرز با لبنان توسط کابینه صهیونیستی انتقاد و تاکید کرد که وضعیت در شمال باید به عنوان یک جنگ به تمام معنا تلقی شود.

پیش از این رسانه‌های صهیونیستی از نگرانی روزافزون شهرک نشینان شمال از بازگشت به خانه‌های خود و اتهاماتی که به کابینه اشغالگر وارد می‌کنند و آن را متهم به انتقال اجباری می‌کنند، صحبت کرده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۰:۳۸ ۰۵ دی ۱۴۰۲
همه مهاجر هستند بروند مملکتشان
آخرین اخبار