مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» با محور بیانات رهبر معظم انقلاب در مشهد رونمایی شد.

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی گفت: در آستانه نهم دی، روز بصیرت و میثاق اُمت با ولایت از مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه و کتب منتشر شده با محور بیانات مقام معظم رهبری رونمایی شد.

حجت الاسلام مهدوی نسب افزود: این کتب به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

وی گفت: مخاطب این کتب  همه سنین و گروه‌ها از جمله جوانان و دانشجویان هستند.

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی افزود: جوان، تفکر، عقلانیت و آزاداندیشی، ایمان، توحید، دین، دنیا و آخرت، نبوت، قرآن، پیامبر، ولایت و تشیع، اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی، امامان معصوم، ولایت فقیه، عاشورا، حوزه و روحانیت، امام خمینی، انقلاب اسلامی، آزادی و استقلال از موضوعات این کتب است.

حجت الاسلام مهدوی نسب افزود: عدالت، اصولگرایی و اصلاح‌طلبی، روشن فکری، غرب شناسی، دشمن شناسی، آرمان گرایی، چیستی و ماهیت انقلاب اسلامی، بصیرت، اخلاق و تربیت، زن و خانواده، شهروند تراز اسلانی، نماز، معنویت، بسیج، ورزش، هنر، سلامت، کار و تلاش، علم و فناور، همسرگزینی و همسرداری، هویت ملی، بیداری اسلامی، فلسطین، تمدن نوین اسلامی و مهدویت از دیگر موضوعات این کتب است.

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی گفت:  هر کتاب بیش از ۱۰ فصل دارد که شامل روایات و مستندات قرآنی و بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.