مرحله دانشگاهی بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات دانشجویی قرآن و عترت با حضور ۷۰۰ نفر از دانشجویان واحد‌های دانشگاه‌ آزاد اسلامی کردستان آغاز شد.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان گفت: مرحله دانشگاهی بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور  دانشجویان واحدهای سنندج، سقز، بانه، قروه و مریوان به صورت هم‌زمان طی روزهای سوم و چهارم دی ماه برگزار شد.

سیف الله ابراهیمی‌نیا با اشاره به رقابت ۷۰۰ نفر از دانشجویان واحدهای دانشگاه‌‌های آزاد اسلامی کردستان در این دوره از مسابقات افزود: بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات دانشجویی قرآن و عترت در بخش‌های آوایی، معارفی و هنر و ادبیات دینی و پژوهشی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: از این تعداد شرکت‌کننده ۵۰۰ نفر در بخش معارفی، ۸۰ نفر در بخش آوایی و ۱۲۰ نفر در بخش هنر و ادبیات دینی و پژوهشی هستند.

دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان بخش هنر و ادبیات دینی و پژوهشی تا ۳۰ دی‌ماه فرصت ارسال آثار دارند، افزود: در هر رشته سه نفر در صورت کسب امتیاز لازم به عنوان برگزیده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

ابراهیمی نیا خاطر نشان کرد: در رشته‌های معارفی کسانی که بالای ۹۰ امتیاز را کسب کنند به مرحله استانی راه خواهند یافت و برگزیدگان بخش ادبیات دینی و پژوهشی به دلیل بررسی آثار به‌صورت کشوری به استان معرفی خواهند شد.

وی همچنین افزود: نفرات برگزیده مرحله دانشگاهی بیست‌و‌هشتمین دوره مسابقات دانشجویی قرآن و عترت به مرحله استانی که در اسفندماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.