پتانسیل‌های بالقوه گردشگری با تعامل بیشتر بخش‌های خصوصی به بالفعل تبدیل می‌شود

مدیرکل جدید میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس بر لزوم افزایش حداکثری همدلی و همکاری بین بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی برای توسعه گردشگری استان تأکید کرد.

محمد ثابت اقلیدی با حضور در دبیرخانه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و صنایع دستی گفت: علاوه بر ظرفیت‌های متعدد و متنوع گردشگری و تاریخی در تمامی ابعاد که در استان فارس وجود دارد، خوشبختانه در این استان نخبه‌های فرهنگی و گردشگری بیشمار هستند که باید از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را کرد.

مدیرکل جدید میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: تمامی تلاشمان را برای هر چه بهتر و با شکوه‌تر برگزاری این دو نمایشگاه تخصصی خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ روز دیگر تا نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی باقی مانده است و جا دارد اقدامات و فعالیت‌ها سرعت بیشتری بگیرد، افزود: با توجه به اینکه فارس از استان‌های سرآمد در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی است بنا داریم با تعامل بیشتر با بخش‌های خصوصی و صنوف متخصص این حوزه‌ها پتانسیل‌های بالقوه را بالفعل تبدیل کنیم.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه اولویت نخست این روز‌های کاری برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس خواهد بود، افزود: این نمایشگاه تخصصی یکی از بزرگترین رویداد‌های ملی و بین‌المللی کشور است و بی تردید برگزاری این نمایشگاه در شیراز نقطه عطفی برای استان فارس محسوب می‌شود.

در این جلسه احمدرضا نقیب‌زاده، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری فارس و مجری نمایشگاه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های انجام شده پیرامون برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس شیراز ارائه کرد.

محمود فخری رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس نیز طی سخنانی با اشاره به حضور پر رنگ و فعال شرکت‌ها، موسسات و تاسیسات گردشگری داخلی و خارجی گفت: خوشبختانه با همدلی و همکاری‌های بخش‌های مختلف گردشگری نمایشگاه سیزدهم با قدرت و شکوه خاصی برگزار خواهد شد و امیدوارم برگزاری این نمایشگاه تخصصی بتواند چرخ اقتصاد گردشگری استان را با سرعت بیشتری به حرکت درآورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار