رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تبلیغات کاندیدا‌های مجلس دوازدهم از روز سوم اسفندماه قانونی است.

رضا قاسمیان گفت: با شکل‎گیری هیأت‌های اجرایی در ۱۲ فرمانداری و ۱۹ بخشداری بیش از ۴۹۶ نفر فعالیت خود را انجام می‌دهند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: هیأت‌های اجرایی با آموزش و مهارتی که دیده‌اند در مراحل مختلف انتخابات حضور مؤثری خواهند داشت به طوری که هشت نفر از این اعضای هیأت اجرایی معتمدان هستند.

به گفته او، قرار است همایش سراسری هیأت‌های اجرایی استان هفته آینده همزمان با سراسر کشور برگزاری شود تا ما بتوانیم در فاز نهایی هیأت‌های اجرایی را با وظایف خطیر خود در صیانت از آرای مردم آشنا کنیم.

قاسمیان به به‌روزرسانی دستگاه‌های الکترونیکی استان برای برگزاری انتخابات سالم و ایمن اشاره کرد و افزود: این دستگاه‌ها بعد از تعمیر و به‌روزرسانی به استان منتقل شده و با نهایت دقت و مهر و موم نگهداری می‌شوند.

او در ادامه تصریح کرد: بعد از اعلام نظر هیأت‌های اجرایی در حال حاضر پرونده داوطلبان در هیأت‌های نظارت در حال رسیدگی نهایی است و ۱۴ دی ماه اعلام نتایج برای داوطلبان انجام خواهد شد.

قاسمیان به زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان نیز اشاره کرد و گفت: هشت روز قبل از رأی‎گیری تبلیغات شروع می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از رأی‌گیری این تبلیغات ادامه خواهد داشت.

او افزود: از سوم اسفند تبلیغات کاندیداها و داوطلبان مجلس دوازدهم شروع می‌شود و تا ساعت هشت صبح ۱۰ اسفند این تبلیغات ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در ادامه به نقش تأثیرگذار مجلس و نمایندگان در توانمندسازی جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور پررنگ مردم و انتخاب شایستگان برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی از برکات انتخابات خواهد بود تا ما بتوانیم در عرصه بین‌المللی نیز اقتدار کشورمان را به رخ بکشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.