بازارچه خیریه غذا با ۲۵ غرفه به همت کانون خیریه دانشگاه صنعتی نوشیروانی جهت کمک به مرکز خیریه نگهداری معلولین نوشیروانی بابل برپا شد.

عزیزالله گنجی رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برپایی بازارچه خیریه غذا توسط دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل، گفت:تمامی درآمد حاصل از این بازارچه غذایی به مرکز خیریه نگهداری معلولین نوشیروانی بابل اهدا خواهد شد.

او افزود: این خیریه از سال ۹۵ استارت خورد و بعد از اپیدمی کرونا دومین باری است که توسط کانون خیریه دانشگاه صنعتی نوشیروانی آن هم با تلاش و پشت‌کار دانشجویان دغدغه‌مند این دانشگاه برپا می‌گردد.

‌گنجی گفت: خداروشکر استقبال خوبی رو از لحظه آغاز تاکنون هم از سوی دانشجویان و اساتید این دانشگاه و هم از افراد بیرونی و خیرین که همیشه در صحنه‌های این چنینی حاضرند، شاهد بودیم.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در ادامه افزود: از تعداد ۲۵ غرفه‌ای که در این بازارچه برپا گردید مبلغ ۸۰ میلیون تومان حاصله فروش محصولات غذایی آن بود که تمامی این مبلغ تقدیم مرکز خیریه نگهداری معلولین نوشیروانی خواهد شد.

بزرگی مدیرعامل مرکز خیریه نگهداری معلولین نوشیروانی بابل هم در گفت و گو  با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه اگر حمایت‌های مردمی نبود ما قادر به فعالیت نبودیم، گفت: مدتی قبل اعضا و دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بازدیدی از این مجموعه داشتند و این طرح که برپایی بازارچه خیریه غذا می‌باشد را به ما اطلاع دادند و پس از بازدید از فرشتگان زمینی خدا در این مجموعه آن‌ها مصمم‌تر شدند تا این کار خداپسندانه را انجام دهند آن هم به نفع این مرکز که اگر لطف و حمایت این چنینی مردم و دستگاه‌ها نبود ما تا اینجای کار قادر به بقا و فعالیت نبودیم.

او افزود: تعداد ۱۲۰ فرشته در این مرکز نگهداری می‌شود که ۶۰ نفر آن‌ها خانم و ۶۰ نفر دیگر آقا می‌باشد آن هم از جای جای این استان که امیدشان به لطف این چنینی مردم است، مردمی که این مرکز را میعادگاه و خواستگاه خود می‌شناسند و جا دارد دستگاه‌ها و مجموعه‌های دولتی و غیر دولتی جهت همراهی و مشارکت با این مرکز که منزلگاه ۱۲۰ فرشته است میزبان و بانی برگزاری چنین خیریه‌هایی با موضوعات و طرح‌های مختلف شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.