کرم زاده بر حل نیاز‌های فناورانه گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: نخستین رویداد حل مسائل گردشگری به کمک فناوری امروز در استان برگزار شده است.

امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه گردشگری کشورمان و طبیعتاً استان سمنان نیاز‌های مختلفی دارد که فناوری یکی از آن‌ها است، گفت: حل نیاز‌های فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین با توجه به ایده‌های مطرح شده در چنین همایش‌هایی در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی سمنان قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب گردشگری استان بیان کرد: شناساندن این ظرفیت‌ها با واقعیت مجازی، فناوری دیجیتال و… در قالب ایده‌های فناورانه و نوآورانه می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

کرم زاده با بیان اینکه فناوری به بهره‌وری بیشتر در حوزه گردشگری استان سمنان کمک می‌کند، گفت: یکی از راه‌های توسعه گردشگری و جذب گردشگران، استفاده از طرح‌های فناورانه و خلاقانه شرکت‌کنندگان در رویداد بزرگ حل نیاز‌های فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین است.

رویداد بزرگ حل نیاز‌های فناورانه گردشگری امروز با حضور تیم‌های مختلف از بخش‌های مختلف استان سمنان در زمینه حل مسائل گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین در شاهرود برگزار شد این همایش فردا هم در پارک علم و فناوری استان سمنان ادامه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.