۳۰ هزار متر مربع زمین برای ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی منطقه آزاد چابهار اهدا شد

سازمان منطقه آزاد چابهار زمینی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع در بهترین نقطه منطقه را با هدف ارتقای بهداشت و درمان شهر به سازمان تامین اجتماعی اهدا کرد تا بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ساخته شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در مراسم کلنگ زنی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی اظهارکرد: یکی از مهمترین رویکردهای سازمان منطقه آزاد چابهار خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت و ارتقای شاخص‌های بهداشتی درمانی در سواحل مکران است.

امیر مقدم افزود: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سازمان تامین اجتماعی که در محدوده منطقه آزاد چابهار احداث خواهد شد مجوزهای ساخت را از وزارت بهداشت و درمان اخذ کرده، تامین منابع مالی آن برعهده سازمان تامین اجتماعی هست و سازمان منطقه آزاد چابهار برای احداث بیمارستان زمین را در یکی از بهترین نقاط منطقه به صورت رایگان در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار داده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن ابراز خرسندی از حضور دکتر میرهاشم مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این مراسم اظهار داشت: من به نمایندگی از هیات مدیره و کارکنان سازمان منطقه آزاد چابهار مراتب خوشحالی خود از این اتفاق میمون و مبارک به همه‌ و بویژه به مردم شریف چابهار اعلام می‌کنم.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار درگام اول در چارچوب مسوولیت‌های اجتماعی، با واگذاری زمین در این امر خداپسندانه سهیم است.

مقدم تصریح کرد: امسال با اختصاص بودجه‌های عمرانی، حداقل ۵۰ درصد برای دسترسی به این مهم افزایش دادیم و باز هم در جهت افزایش این میزان حرکت خواهیم کرد. بزودی برای اختتام برخی پروژه‌هایی که در حوزه‌ی بهداشت و درمان کمک حال مردم خواهند بود مثل مجتمع درمانی تیس در کنار هم جمع خواهیم شد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار