استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مادران تمدن سازند؛ چرا که با تربیت درست فرزندان خود می‌توانند آینده یک جامعه را به نحو مطلوب تغییر بدهند.

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم ملی شکوه ایثار  اظهار داشت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند چرا که این مادر و خانواده‌ است که می تواند فرزند خود را به گونه‌ای تربیت کنند که در راه شهادت قدم بگذارد.

وی افزود: شهدا از فضلی که خداوند به آنها اعطا کرده خشنودند که این امر موجب رضایتمندی مادران این شهدای والامقام شده‌ است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شهدا جز رضایت الهی به موضوع دیگری فکر نمی‌کردند و تمام هدف آنها رضای الله بود.

وی تاکید کرد: مادر نقش اساسی در تربیت فرزند دارد از این رو اسلام به نقش مادر اهمیت فراوانی می‌دهد.

کرمی خاطرنشان کرد: شهادت هنر مردان خداست و این هنر را مادران شهدا در وجود شهید پرورش می‌دهند چرا که مادر نقش اساسی در زندگی فرزند خود دارد.

وی ادامه داد: مادران شهدا با خدا معامله کرده‌اند و پاداش خود را از خداوند می‌گیرند چراکه این مادران‌اند که از عمق وجود خود راه دلباختگی به خدا را به فرزندانشان آموخته ‌‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مادران تمدن سازند چرا که با پرورش درست فرزندان خود می‌توانند آینده یک جامعه را به نحو مطلوب تغییر بدهند.

وی ادامه داد : امروز در جنگ ترکیبی دشمن قرار داریم و دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا اراده‌های ما را ضعیف کند اما فرزندان این مرز و بوم محکم‌تر از همیشه ایستاده‌اند.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار