مدیرکل دفتر امورشهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: به منظور ایجاد نظام هماهنگ درقراردادهای پسماند شهرداری ها، اولین نمونه قرارداد همسان پسماند ابلاغ شد.

محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر امورشهری و شورا‌های استانداری قزوین گفت: پس از احصا چالش‌ها و مشکلات به وجود آمده برای شهرداری‌ها، به منظور ایجاد نظام هماهنگ و یکپارچه در قرارداد‌های پسماند شهرداری‌ها موضوع تدوین قرارداد‌های همسان در دستور کار دفتر امور شهری و شورا‌ها قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل کارگروه استانی و برگزاری جلسات متعدد و دعوت از خبرگان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، برای اولین بار در سطح کشور قرارداد همسانی تدوین شد.

مدیرکل دفتر امورشهری و شورا‌های استانداری قزوین اظهار کرد: این نمونه قرارداد که در جلسه اخیر شورای فنی استان مصوب شده شامل موافقتنامه، شرایط عمومی و خصوصی است و جهت اجرا برای دوره آزمایشی ۲ ساله توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی به شهرداری‌های استان ابلاغ شد.

وی تصریح کرد:طی هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور، تعمیم قرارداد به شهرداری‌های کشور نیز در حال پیگیری است.

اسماعیلی بیان کرد: تدوین تیپ قرارداد حوزه فضای سبز، عمرانی و استمرار آموزش‌های مربوطه در دستور کار دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار