جابجایی بیش از یک میلیون مسافر در اردبیل

معاون حمل ونقل اداره استان اردبیل از جابجایی یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۵۴۷ مسافر توسط ناوگان جاده‌ای استان در ۹ ماه امسال خبر داد.

رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان نمین با بیان اینکه در ۹ ماه پارسال یک میلیون و ۱۷۳ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شده بودند، گفت: امسال با ۲ درصد افزایش در مجموع یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۵۴۷ نفر مسافر در استان جابجا شدند.
معاون حمل ونقل اداره استان اردبیل افزود: در ۹ ماهه گذشته بیش از ۶۰۲ هزار مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۴۹۴ هزار و ۱۶۷ مسافر با وسیله نقلیه سواری و ۹۵ هزار و ۹۳۱ مسافر نیز با وسیله نقلیه مینی بوس از استان جابجا شده اند.

او با اشاره به فعالیت هفت پایانه مسافربری در این استان گفت: یکهزار و ۲۳۱ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری و خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران، افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اولین فرصت وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.