سارقان کابل‌های مخابراتی و برق در بیرجند دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای کابل مخابراتی و برق با کشف ۱۰ فقره سرقت در شهرستان بیرجند خبر داد.  

سرهنگ صادقی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و مخابرات از شبکه‌های توزیع شهری و فشار قوی در سطح شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت. 

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت موضوع با تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی سارقان شده و همچنین کاراگاهان با اشراف اطلاعاتی، باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که سارقان در اظهارات خود به ۱۰ فقره سرقت کابل‌های مخابراتی و برق اعتراف کردند. 


بیشتر بخوانید


سرهنگ صادقی با بیان اینکه در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی از سارقان دستگیر شده، ۴ مالخر شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی با اشاره به کشف مقادیری کابل و مس ذوب شده از مخفیگاه متهمان، اظهار کرد: در این رابطه نیز ۴ واحد صنفی خرید و فروش ضایعات کابل‌های سرقتی با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.