برگزاری یادواره شهدا حسن آباد و قوام آباد شهرستان اشکذر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر گفت: یادواره شهدای حسن آباد و قوام آباد به همت بنیاد شهید شهرستان اشکذر در این شهرستان برگزار می‌شود.

افزونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به مناسبت وفات حضرت ام البنین و تکریم مادران و همسران شهدا دو دیدار با همراهی امام جمعه این شهرستان، فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری اشکذر، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی این شهرستان انجام شد.

او بیان کرد: بزرگداشت مادران شهدا نیز امروز در حسینه المهدی ابراهیم آباد رستاق شهرستان اشکذر با همکاری سپاه انجام می‌شود.

افزونی افزود: ۱۱ دی نیز مراسم تجلیل از فرزندان شهدا به همت سپاه ناحیه اشکذر با همکاری بنیاد شهید شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر اظهار داشت: مراسم میلاد روز زن نیز در حسینیه شهدا به همت سپاه و با همکاری بنیاد شهید برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: گلزار شهید گمنام مجومرد نیز تا دهه فجر تکمیل می‌شود و یادواره شهدای حسن آباد و قوام آباد نیز در شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

افزونی بیان کرد: روز شنبه ۹ دی نیز مراسم حماسه ماندگار در حسینیه شهدا شهرستان اشکذر برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر اظهار داشت: همایش مکتب سلیمانی نیز روز سه شنبه در تاریخ ۱۲ دی در این شهرستان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.