اعلام جرم داستانی علیه مدیر سازمان مشاغل شهری شهرداری زاهدان

سرپرست معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از اعلام جرم دادستانی علیه مدیر سازمان مشاغل شهری شهرداری زاهدان خبر داد.

ابوالفضل احمدزاده  اظهار کرد: بر اساس مشاهدات عینی، گزارشات مردمی و بازدیدهای سرزده مشخص شد که مدیر سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زاهدان علیرغم تذکرات و هشدارهای متعدد باز هم در اجرای تکالیف ذاتی و قانونی خود کوتاهی کرده و پاسخگویی مناسبی به نمایندگان مردم ندارد.

وی افزود: در این رابطه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که نامبرده از موازین قانونی تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها تخطی کرده و نسبت به کسب درآمدهای بلاوجه قانونی از محل صدور مجوزهای غیرقانونی اقدام کرده است.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت: اجاره و فروش قسمت هایی از معابر و پیاده روها و میادین شهری به افراد غیر از جمله دیگر تخلفات این سازمان هست که احراز شده است.

به گفته وی؛ این فرد همچنین با کوتاهی های محرز، از دسترس خارج کردن تلفن همراه و عدم نظارت دقیق و حضور میدانی در محل های تخلف اعلام شده از انجام تکالیف ذاتی خود سر باز زده و به گزارشات رسانه ای نیز بی توجه بوده که دلالت بر بی تفاوت بودن وی نسبت به وظایف خودش بوده است.

احمد زاده تاکید کرد: این فرد در ادامه نسبت به اجرای دستورات قضایی ابلاغ شده نیز کوتاهی های محرزی داشته ‌و در خصوص رفع انسداد معابر عمومی اقدامی نکرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا دادستانی مرکز استان علیه مدیر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زاهدان اعلام جرم کرده و برای نامبرده نیز پرونده کیفری تشکیل شده و باید پاسخگوی اقدامات خود باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۹ دی ۱۴۰۲
باسلام.اگه هدف اجرای قانون .و حقوق عامه است. .بدون شعار و خودنمایی اقدام نماید .نتیجه عمل کرد را ملت خودش قضاوت مینماید ..متاسفانه رسانه و شبکه های اجتماعی جولانگاه مدیران و مسیولان .جهت خود نمایی و اعلام موجودیت .وشعار بدون نتیجه ..
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۵۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
میشود اعلام کنید کدام شهرداری‌ها در کشور از طریق دریافت پول کثیف درآمدزایی ندارند و کدام مجموعه ها بدون اختلاس و پول‌شویی و رانت و دزدی هستند مخصوصا که اندکی از این کثافت کاری ها برملا شده و عده‌ای دنبال پوشش آن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
خدا خیر بدهد آقای احمد زاده این شهرداری مردم بیچاره کرده نه خیابانی شهر دارد نه فضای سبز. نه آسفالتی. هرکسی برای خودش. شهرداری فامیل بازی شده فقط جذب بستگان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۷ دی ۱۴۰۲
درود بر دادگستری ، مماشات نکنید ، خواهشمند است به این خود سری های شهرداری پایان دهید، تمامی قسمتهای شهرداری به این رفتار غیر انسانی و متکبرانه آلوده است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۶ ۰۷ دی ۱۴۰۲
به پرونده رسیدگی و اجرای حکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۹ دی ۱۴۰۲
واقعآ جای بسی تأسف .کلان شهر مرکز استان را تبدیل به شهر دکه ها نمودن...مخصوصا بلوار بهداشت وبلوار انقلاب .مرکز شهر حریم پیاده رو ملک شخصی کسبه گردیده ..شهر نیاز به مدیریت دارد .نه شعار دادن ...شهرداری زاهدان .ایل وطایفه ای گردیده .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۳:۲۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
درود بر دادستان ودادگستری اگر از آقایان باز خواستی نکنید دقیقا شهر را دارن فامیلی باب میل شخصی اداره می‌کند کم کم با این دکه ها و دست فروش ها شهر مثل کویته پاکستان و کابل شده ،،
آخرین اخبار