رییس دادگاه جازموریان گفت: عامل تیراندازی منتهی به قتل ۲ شهروند جنوبی کرمان در یک مراسم عروسی بازداشت شد.

میلاد شیروانی از بازداشت عامل قتل ۲ نفر از شهروندان شهرستان جازموریان خبر داد و گفت: متهم به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و با همکاری سران طوایف دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان جازموریان در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: پارسال در پی یک فقره تیراندازی با سلاح جنگی در یک مراسم عروسی که منجر به کشته شدن ۲  شهروند زهکلوتی و مجروح شدن فرد دیگری شد، رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضایی قرار گرفت.

این مقام قضایی اعلام کرد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی، هویت فرد ضارب شناسایی شد و دستورات قضایی لازم برای بازداشت متهم صادر شد.

شیروانی بیان داشت: نهایتا پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم در یکی از شهر‌های مرزی کشور مورد شناسایی قرار گرفت و نیرو‌های امنیتی موفق شدند با استفاده از ظرفیت سران طوایف، قاتل را به استان منتقل و تحویل دستگاه قضایی نمایند.

رییس دادگاه عمومی جازموریان با بیان اینکه متهم با قرار بازداشت مناسب روانه زندان شده است و رسیدگی خارج از نوبت به این پرونده در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است، افزود: قاتل در بازجویی‌های اولیه، انتقام گیری شخصی را انگیزه خود از ارتکاب این جرم اعلام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار