فرماندار سردشت:

۹۳ شعبه اخذ رای انتخابات مجلس در حوزه سردشت تعیین شد

فرماندار سردشت گفت: ۹۳ شعبه اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری تعیین شده که از این تعداد ۴۴ مورد در شهر و ۴۹ مورد در روستا ایجاد می‌شود.

باباخان اسکندری فرماندار سردشت با بیان اینکه ۹۳ شعبه اخذ رای در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در حوزه این شهرستان تعیین شده، گفت: از مجموع شعبه‌های تعیین شده، ۴۴ مورد ثابت و مابقی هم به صورت سیار در روز انتخابات فعال خواهند بود.

وی با اشاره به جلوگیری از تخلفات در سه مرحله قبل، حین و بعد برگزاری انتخابات تاکید کرد: جلسات مکرر و آموزشی باید برای مجریان انتخابات، فعالان حوزه فضای مجازی و کاندیدا‌های تایید شده و نهایی برگزار و همه این افراد در خصوص تخلفات توجیه شوند.

فرماندار سردشت بیان کرد: برای رسیدگی و پیگیری تخلفات، شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در دادسرای شهرستان تعیین شده و تخلفات در قبل، حین و بعد از جریان انتخابات در فضای محیطی و مجازی به صورت کامل رصد و پیگیری خواهد شد.

اسکندری ادامه داد: هدف از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و برگزاری جلسات آن کمک به برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و جلوگیری از تخلفات انتخاباتی است.

وی افزود: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی بوده و آنچه که مهم است و می‌تواند تاثیر گذار باشد، ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامت و رقابت است.

سردشت به همراه پیرانشهر با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک حوزه انتخابیه را در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.