وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار اشغال جنوب لبنان، کنترل امنیتی شمال غزه و تخریب محور فیلادلفیا در مجاورت مصر شد.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی از اسرائیل خواست جنوب لبنان را اشغال کند، کنترل امنیتی شمال غزه را به دست گیرد و محور فیلادلفیا در مجاورت مصر را به عنوان یک اقدام ضروری پس از جنگ نابود کند.

لیبرمن در پستی در پلتفرم «X» با عنوان «روز بعد» نوشت: «خطاب به حماس و حزب الله، هرگونه توافق در مورد موضوع «روز بعد» باید حاوی پیامی روشن باشد که با ما درگیر نشوید».

وی افزود: ارتش اسرائیل باید در رودخانه لیتانی (جنوب لبنان) مستقر شود، شمال نوار غزه را از نقطه نظر امنیتی کنترل کند، نوار امنیتی ایجاد کند، محور فیلادلفیا را تخریب کند و آزادی عبور و مرور مردم غزه به سینا را بدهد. یک و نیم میلیون نفر از غزه وارد سینا خواهند شد.

لیبرمن ابراز شگفتی کرد که ران درمر، وزیر امور استراتژیک اسرائیل مدل «روز بعد» را پیش از ارائه آن به کابینه سیاسی و امنیتی اسرائیل به مقامات دولت آمریکا ارائه کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
چیز دیگه ای نمیخواهی ؟ اشتغال لبنان یعنی چی ؟؟؟
Canada
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۸ دی ۱۴۰۲
همیشه شرط را برنده تعیین میکند حماس زیر تل آویو تونل مترو کشیده و حزب الله آماده ورود و اشغال اسراییل هست بعد این مشنگ میخواهد برای حماس و حزب الله شرط بگذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۸ دی ۱۴۰۲
همین لیبرمن رو باید اول از همه به درک واصل کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۸ دی ۱۴۰۲
فعلا برو ببین آیا میتونی غزه رو تصرف کنی اشغال جنوب لبنان طلبت
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۶:۵۰ ۰۸ دی ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : این مردک ملعون صهیونیستی دیده حزب الله لبنان نمیاد شمال فلسطین اراضی اشغالی رو که از سکنه صهیونیستها خالی شده تصرف فتح کنند گفته بهتر ما صهیونیستها بریم جنوب لبنان رو تصرف اشغال کنیم آخه موشک پرانی هم به حد حدودی داره بعدش باید نیروی زمینی حزب الله خیلی وقت پیش حرکت می کرد می رفت شمال اراضی اشغالی فلسطین رو فتحشون می کرد و عرصه محاصره رو تنگ تنگتر می کردند بر صهیونیستها مقاومت اسلامی سوریه و عراق هم از شمال اردن و جنوب اردن با اقتدار قدرت قاطعانه وارد مرزهای فلسطین کرانه باختری رود اردن و غزه می شدند مقاومت یمن هم از طریق کشتی رانی و هواپیما نیروهای رزمنده اش را به عراق و مرز اردن به عراق می رسانید و از جنوب مرز اردن وارد غزه فلسطین می شدند دمار از روزگار صهیونیستها در می آورند اگر اردن هم می خواست جلوگیری کند از ورود رزمندگان مقاومت عراق یمن افغانستان پاکستان ایران اسلامی می زدند دمار از روزگار کاخنشینهای اردن خودفروخته هم در می آورند با قدرت وارد فلسطین می شدند نمی گذاشتند ده ها و صدها هزار از مردم غزه و کودکان نوجوانان زنان مادران پدران غزه مسلمان کشته شهید قطع عضو شوند آواره یتیم گرسنه تشنه سرما زده بیچاره شوند بزنید دمار از روزگار کاخ نشینان مصر اردن هم‌پیمان شده با صهیونیستها خبیث جنایتکار رو در بیارید فلسطین قدس شریف رو آزاد کنید مردم مصر اردن با شما مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص هستند این سران حکومتی بی شرفشان هستند که با صهیونیستها پیمان کمپ دیوید بزدلانه بستند مطمئن باشید مردم اردن و مصر با شما مقاومت اسلامی همراهی همکاری شجاعانه سخاوتمندانه می کنند تا کی می خواهید دست روی دست بگذارید و شاهد نسل کشی قتل عام مردم غزه فلسطین باشید . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی . والسلام و صلوات .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۸ دی ۱۴۰۲
چقدر جالب بعدش حتما تمام لبنان و سوریه و اردن و عراق و مصر میخوان داداش یخورده یواش گاز بده زیادی خوردی میترسم رودل کنی همینو که داری سفت بچسب ممکنه به این زودیها اونیکه رو داری از دست بدی
Germany
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۸ دی ۱۴۰۲
گفتم از موتوری چیزی نخر!
آخرین اخبار