آنروا: ارتش اسرائیل به یک کاروان کمک‌رسانی تیراندازی کرد

مدیر آنروا در نوار غزه از تیراندازی سربازان صهیونیستی به یک کاروان کمک رسانی که در حال بازگشت از غزه بود خبر داد.

آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) فاش کرد که سربازان اسرائیلی به سمت یک کاروان کمک در حال بازگشت از شمال نوار غزه در جاده‌ای که توسط ارتش این رژیم تعیین شده بود، تیراندازی کردند.

توماس وایت، مدیر آژانس در نوار غزه، در پستی در حساب کاربری خود در پلتفرم x گفت: سربازان اسرائیلی به یک کاروان کمک‌رسانی که در حال بازگشت از شمال غزه در مسیر تعیین‌شده توسط ارتش اسرائیل بود، تیراندازی کردند. 

وی با تاکید بر اینکه «فرمانده کاروان بین المللی و تیمش آسیبی ندیده اند، اما یک خودرو آسیب دیده است» گفت: امدادگران هرگز نباید هدف قرار گیرند.

چند روز پیش، شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه شماره ۲۷۲۰ را صادر کرد که در آن از همه طرف‌ها می‌خواهد تا تحویل فوری، ایمن و بدون مانع کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را فراهم کرده و تسهیل کنند.

جنگ نوار غزه در حالی وارد هشتاد و سومین روز خود شده است که درگیری‌ها در بحبوحه بمباران شدید شهر‌ها و استان‌های شمال و جنوب نوار غزه در بحبوحه یک فاجعه انسانی و بهداشتی همزمان با تشدید تنش‌ها در جبهه‌های لبنان و یمن ادامه دارد.

به گفته منابع فلسطینی و سازمان ملل، ارتش اسرائیل از ۷ اکتبر جنگی ویرانگر را علیه غزه آغاز کرده است که بیش از ۲۱ هزارشهید و بیش از ۵۵ هزار زخمی برجای گذاشته، زیرساخت‌های نوار غزه را تخریب کرده و یک فاجعه انسانی بی‌سابقه را رقم زده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۱۲ ۰۸ دی ۱۴۰۲
دیگه ارتش اسراییله
ارتشی که افتخار می‌کنه به کودک کشی و نوزاد کشی
ارتشی که مهد کودک تصرف می‌کنه
ارتشی که مدرسه بمباران می‌کنه
ارتشی که بیمارستان میزنه
ارتشی که محل آوارگان را بمباران می‌کنه
ارتشی که ساختمانهای مسکونی را وحشیانه با بمب سنگر شکن !!!!تخریب می‌کنه
این ارتش ارتشی وحشی و زنجیر و افسار بریده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
ازاین وحشی هاانتظارهمچین کارهایی میشه داشت عجیب نیست فقط اونطرف بایدبره به جرم ایراندازی ازشون دادگاه بین الملل شکایت کنه
Italy
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
کاروان کمک رسانی تسلیحاتی؟ با روکش پوشک بچه لابد
آخرین اخبار