شرکت قند قهستان شهرستان درمیان بعد از گذشت نزدیک به ۴ ماه از وعده رئیس جمهور، با تلاش مسئولان پس از یک دهه تعطیلی مجددا راه اندازی شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم آغاز به کار مجدد شرکت قند قهستان با بیان اینکه با تلاش مسئولان، بعد از گذشته ۳ ماه و ۲۳ روز وعده رئیس جمهور عملی شد، گفت: با همت مسئولان و پیگیری های صورت گرفته، پس از یک دهه تعطیلی خواسته مردم عملی و این شرکت مجدد راه اندازی شد.

 او افزود: از ابتدای دولت، گروه کاری نهضت احیای واحد‌های نیمه تعطیل و تعطیل در استان شکل گرفت و واحد‌ها شناسایی شده اند تا از ظرفیت‌های خوب آن ها بتوان استفاده کرد.

قناعت بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۴۰۵ واحد کوچک متوسط و بزرگ راه اندازی شده و برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد یا تثبیت شده است.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در وزارت، استان در زمینه احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی‌ که بیش از ۱۰ نفر نیرو دارد رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

فرجامی فرد فرماندار شهرستان درمیان نیز در این مراسم گفت: دولت در شهرستان توجه به موضوعات مختلف دارد از اجتماعی و فرهنگی گرفته تا اقتصادی و در همین جهت کارخانه راه اندازی شد.

او با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند افزود: تجهیزات کارخانه بروز رسانی و مواد اولیه کارخانه نیز تأمین شده است.

فرجامی فرد از راه اندازی صنایع بالادستی تولید آبنبات و بیسکویت در آینده خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار