پشتیبانی مردم از انقلاب، رمز شکست دشمن در فتنه‌ها

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم با پشتیبانی از انقلاب، دشمن را در هر فتنه‌ای ناکام گذاشتند.

حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین آیین تکریم از ارکان و فعالان مساجد استان که در حسینیه جماران برگزار شد، گفت: ۹ دی، یوم الله و روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود و مردم این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

او افزود: دشمن در این ۴۵ سال در هر حمله، فتنه و تلاشی که داشت شکست خورد و مرگ تدریجی او رقم خورد، چون مردم از انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند و مردم ایران در تاریخ نمونه ندارند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه دشمن از مردم ایران عصبانی است چرا که ولایت و دولت انقلابی را حمایت می‌کنند بیان کرد: دشمن نمی‌داند امتی که بصیرت دارد از اصل انقلاب دست برنمی دارد و دشمنان تلاش کردند با اسلام ستیزی و آوردن اسلامی بدلی، نور اسلام را خاموش کنند و ولایت را از مردم بگیرند، اما نتوانستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن از سال‌ها قبل برای این فتنه طراحی و هزینه هنگفتی کرد، اما مردم ایران اسلامی همه آن را برباد دادند.

او با بیان اینکه دشمن از دو دهه قبل می‌خواهد مردم را در مقابل ولایت و انقلاب قرار دهد، گفت: در همین زمینه رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز بزرگترین مبارزه با استکبار و آمریکا خدمت به این مردم است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه مسئولان با خدمت به مردم انگیزه و نشاط و امید را در مردم بالا می‌برند، تصریح کرد: در دولت سیزدهم کار‌های بزرگی شده، اما باید مراقب باشیم، چون تمام تلاش دشمن بر این است که موفقیت‌های دولت انقلابی دیده نشود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر این خدمت‌رسانی استمرار پیدا کند دشمن خواهد دید وقتی دولت و مجلسی انقلابی و ولایتمدار سرکار باشند به معنای واقعی مردم سالاری شکل می‌گیرد عنوان کرد: امروز دولت و مسئولانی داریم که افتخار به سربازی ولایت می‌کنند و امسال مشارکت در انتخابات ضربه مهلکی به استکبار جهانی است.

او با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از استان‌های الگو و ممتاز در ولایتمداری است، گفت: باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که سرباز ولایت باشند، چون در نظام ولایی فرمانده کل هدایت‌کننده است و بقیه کمک‌کننده هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار